MOBA Kippenren 2016 - 9 april rondom Barneveld!
Volg RallyForKids op Twitter
Hoofdsponsor van Rally For Kids

Stichting Rally For Kids
Lunteren

Tim Coronel ambassadeur van Rally For Kids

Onlangs heeft Tim Coronel zijn medewerking aan de stichting Rally For Kids toegezegd. Enkele bestuursleden van de stichting en medewerkers van hoofdsponsor Brezan Automaterialen, waren te gast bij Coronel Kartracing te Huizen, alwaar de samenwerking met een vriendschappelijk onthaal werd bekrachtigd. Voortaan zal Tim Coronel als ambassadeur van Rally For Kids regelmatig bij de evenementen aanwezig zijn.

Vorig jaar was Tim al bij Rally For Kids te gast tijdens de Nederland Rally in Barneveld, alwaar hij tientallen kinderen verblijdde met het uitreiken en signeren van een boek over de Dakar-rally. Deze eerste kennismaking met de kids maakte een grote indruk op Tim en toen hij werd gevraagd voor het ambassadeurschap stemde hij daar direct mee in.

De Stichting Rally For Kids zet zich in om zieke of gehandicapte kinderen in contact te brengen met de rallysport en hen een onvergetelijke dag te bezorgen. Ouders en hun kinderen worden uitgenodigd voor rally-evenementen, waarbij zij als VIP worden behandeld. De kinderen krijgen bij andere evenementen zoals de circuitdagen bovendien de mogelijkheid om zelf mee te rijden in één van de rallywagens.

Stichting Rally For Kids